2010. december 3., péntek

Parkolás Kijev-módra




Próbáltam fotóval megmutatni, hogyan foglalják el szinte a teljes járdát a parkoló autók, de attól tartok, a grafikusnak ez jobban sikerült J
Kijevben nagyon szélesek az utak (sok helyen egy irányba 4 sáv is megy) és a járdák sem szűkek. Viszont parkolni nem nagyon van hol... Így aztán marad a járda és a szélső sávok. Volt, hogy majd' elütöttek a járdán, míg meg nem szoktam, hogy ott is figyelni kell és nem lehet tátott szájjal turistamódra bámészkodni J
A poszter a közlekedésbiztonsági napokra készült. Mondanivalója: parkolókat az autósoknak, a járda a gyalogosoké.

4 megjegyzés:

  1. Nem kell Kijevbe mennem, elég ha Székelyudvarhelyre megyünk, a székely fővárosba :D, ahol a biciklisávot egy villanyoszloppal választották ketté, a parkoló autók pedig helyenként teljesen lezárják a járdát. Igaz nem Kijev méretű, és nem négysávos az út... néha egyirányú, keskeny utcában sem lehet közlekedni :)

    VálaszTörlés
  2. Debrecenben - de gondolom még nagyon sok helyen - még rosszabb a helyzet, mert a járdák sokkal keskenyebbek. Kíváncsi vagyok az utánam szólók melyik településeket sorolják majd fel :)

    A képek amúgy nagyon kifejezőek!

    VálaszTörlés
  3. Sok váratlan információval elláttál már Kijevvel kapcsolatban. A közlekedést viszont így gondoltam én is "látatlanban". Aztán persze ha ott lennék, azt hiszem alaposan megdöbbennék még így is. :))

    VálaszTörlés
  4. Az első kép formai párhuzama nagyon bejön :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...