2010. december 6., hétfő

Bocsi, Miki!

Még novemberben leptek meg ezek a nyuszik a közértben "Bocsi, Miki!" felirattal és cinkos mosollyal. Első ránézésre botorságnak tűnt, második pillantásra meg egy nyuszi a kosaramba ugrott :-)



Aztán a napok során még jópárszor találkoztam a díszes társasággal, végül a jobb felső sarokban lévő nyuszi is hazajött velem.


Azóta már az egész várost ellepték a Mikulás-nyulak - gyakorlatilag kiszorították Dyedmarózt a pozíciójából :-) Csoki, plüss, papír - mindenféle formában, nagyságban tombolnak a nyulak. Kívácsi vagyok, hogy ez a nyúl-őrület csak itt uralkodik-e, vagy máshol is terethódított a Mikulás-nyúl?

Mindenkinek vidám Mikulás-napot kívánok !


9 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy a nyulak és Mikulások ünnepet cseréltek, és a Mikulások majd Húsvétkor érkeznek meg?! :))

    Régen az orosz édesipar híres volt, legalábbis én sok finom csokira emlékszem. Ez milyen volt?

    VálaszTörlés
  2. Sajnálatos módon eszméletlen finomak a helyi csokoládék! Sajnos, mert nehéz ellenállni :-)
    És ami még rendkívül finom - az otthoninál is sokkal jobb - az a túrórudi!

    És így karácsony előtt televannak az üzletek mindenféle jópofa dolgokkal: különböző m&m's figurák tele a kis csokigolyókkal, zenélő fém kis buszok telis teli csokival/mézeskaláccsal, játék oldtimerek szintén csokival tömve... Szóval van miből válogatni a mikulás-csomagba illetve a fa alá :-)

    VálaszTörlés
  3. Csaknem a Húsvétról megmaradt nyuszikat öltöztették Mikulás ruhába?!

    VálaszTörlés
  4. :-) nem hiszem. Nem csak csokinyúl van Mikulás ruhában, idén őrült nagy divat ez nyúl Mikulás: a kirakatokra is nyulat festették Miki-ruhában, a Mikulás csomagokban is a nyúl van (plüss, csoki stb.). Mindenképpen furcsa, de jópofa :-)
    A csoki minősége egyébként tökéletes (és nagyon finom is - 1 már a pocakban landolt :-) )

    VálaszTörlés
  5. De ha mégis húsvétról maradtak - hát az sem gond, amíg nem romlott :-) A lényeg, hogy vidám és finom :-)
    (Aztán kíváncsi vagyok, hogy húsvétkor meg majd a Mikulás hozza-e a hímes tojásokat...)

    VálaszTörlés
  6. Aranyos állat a nyúl, nade csokinyúl Mikulásra? :D
    Jópofa, de az én konvencionálisabb fajtámnak inkább a Dyedmaróz (milyen szépen írtad!) felelne meg ilyenkor. (Akármilyen uncsi is. :) )
    Boldog Mikit Neked is! ;)

    VálaszTörlés
  7. Hát nem mondom, mi is bevásároltunk a hagyomás Mikiből is rendesen :-) A nyúl poén, de a Miki mégis csak Miki :-)

    VálaszTörlés
  8. Jót mosolyogtam:DDD ezen a nyulas histórián!

    VálaszTörlés
  9. nagyon aranyosak, én is maradtam a Mikulásnál

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...