2012. október 13., szombat

Octoberfest Kijev-módra



Nagyon megörültem, mikor egy magazin online oldalán megláttam, hogy Sörfesztivál lesz Kijevben - amit a magazin a helyi Octoberfest-nek titulált. Nem mintha sörrajongó lennék, sőt egyáltalán nem szeretem a sört (egyedül a Párizsban megismert, söralapú Monaco koktélt iszom meg...), de gondoltam, hogy témának remek lesz.

Hát... nagy csalódás volt. A fesztivál beharangozója rengeteg fajta sört, különböző kulináris érdekességeket és programokat ígért. Ehhez képest pár ici-pici sörsátor fogadott minket, ahol a kulináris élvezeteket zömében a gofri és a hot-dog jelentette...


Volt koncert is, amit inkább kihagytam volna - valami helyi metál-féle zenekar játszott éppen, kis számú közönség előtt:


Gondolom, a "keménymag" este érkezik (már ha érkezik) - délután igen vegyes volt a közönség:




Gyerekprogramokat nem igazán találtunk, hacsak nem a gólyalábas fiatalokat szánták a gyerkőcök szórakoztatására:


 



 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...