2012. október 29., hétfő

Crepe de Chine palacsintázó


A minap ráleltünk egy kellemes étteremre (Креп де Шин), főleg a palacsinta kínálata hozott lázba :) Mint mindig, amikor új éttermet próbálunk ki Kijevben, most is fenntartásokkal és izgalommal voltam tele: éhes voltam és nagyon nem szerettem volna, ha melléfogunk az étteremválasztással.

Végül kellemes meglepetés ért: az étel ízletes volt (talán itt ettem eddig Kijevben a legfinomabb borscs levest), a kiszolgálás kedves (azt hiszem, ez volt az első kijevi étterem, ahol fizetés után a pincér nemhogy elköszönt tőlünk, hanem még ki is kísért az ajtóig!).

Ami igazán megfogott az étteremben, az a hangulata. Csendes, nyugodt és minél többet üldögél az ember odabent, annál több érdekességet fedez fel a berendezésben. Elsőre (vagy külön-külön nézve az egyes dekortárgyakat) giccsesnek tűnhet, de valójában jól átgondolták a dekorációt és kimondottan jól mutat így együtt.





 Még a számlás dobozka is különleges




4 megjegyzés:

  1. Szuper, kipróbáljuk! Nem csak az éttermekkel van így az ember, én annyi mindennek nekifutottam már úgy, hogy van nem találtam, vagy nem az volt, amit vártam, de a kitartásnak mindig megvan az eredménye - nagyon sok szuper dolgot fedezünk fel közben.!

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik a berendezés és a díszek!
    És mi volt a palacsintában, lekvár, túró, ...? :)

    VálaszTörlés
  3. Ó, ennél sokkal nagyobb volt a palacsinta-kínálat :) Már maga a palacsintatészta: a hagyományos mellett volt különféle gabonafélékből sütött illetve kakaós. A töltelék meg...! Mindenféle húsos (pl. lazacos), gyümölcsös, finom szószokkal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, kellett nekem megkérdezni! Máris nagyon megkívántam a palcsintát! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...