2011. február 15., kedd

Torony-belső kiállításra megy

Tavaly decemberben a nagy ünnepi boldogságban úgy döntöttem, hogy életemben először pályázok a fotóimmal, és beküldtem néhány fotót a MAFOSZ Utazás a világ körül 2011 c. fotópályázatára. Díjat ugyan nem nyertem, de két képem kiállítják, ami nagy öröm számomra :-)

Az egyik fotó Kijevben készült, a Torony-belső c. bejegyzésemben már megmutattam. A másik képet Vatikánban lőttem - nem Kijev, de azért megmutatom :-)


Torony-belső
Kijev, Szent Szófia székesegyház harangtornya


Kifelé körbe-körbe
Vatikán, Vatikáni Múzeum kijárata


12 megjegyzés:

  1. Gratulálok a kiállított képeidhez. Mind a kettőnek ott a helye. Az alsó jobban tetszik a formák, a színek és a rajta látható emberek miatt.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Mindkettő csodás. Nekem mindekettőben van 'zamat', A felsőben az árnyékokkal való játékod, illetve az üres fény, a másodikban pedig szobor- és emberefejek közti ritmikusság fogott meg.

    VálaszTörlés
  3. Szép képek, a falon a helyük! Gratulálok én is, így tovább, és előbb-utóbb meglesz a díj is!

    VálaszTörlés
  4. Teljesen megérdemelt, csak így tovább, ütni kell a vasat, minél többet pályázni. Ott edződik igazán az ember.

    VálaszTörlés
  5. Gratula, Vivien! Mindkét kép nagyon ott van formában és képileg is! A második az színben is gyönyörű!

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretnék gratulálni! Mind a két kép megérdemli a beválogatást!

    VálaszTörlés
  7. Szia Vivi, gratulálok, remélem, h még sok-sok fotódat fogják kiállítani, vagy egyéb módon publikálni, h minél többen gyönyörködhessenek és leljék örömüket bennük! (Ma értünk vissza nyaralásból, köszönöm szépen a blogger-díjat, igyekszem még 1 darabig Kijevről, ill. Ukrajnáról írogatni.)

    VálaszTörlés
  8. Én is gratulálok a sikeredhez! Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm szépen mindenkinek!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...